torsdag 13 december 2012

Lucia

Idag började jag jobbet betydligt tidigare  än vanligt. Tyvärr så var det inte för att vi hade lucia på jobbet utan för att en av kollegorna skulle få åka hem så att hon kunde vara med på barnets luciafirande på dagis. Eftersom det inte spelar mig så stor roll om jag kommer en timme tidigare så tyckte jag det kunde vara kul för henne....

 Som vanligt är det svart när man åker på morgonen och svart när man kommer hem.....men ikväll tyckte jag det var lite extra vackert....
(mobilfoto).....kanske var det för att jag hade bestämt mig för, att trots allt, få ett luciafirande även om det var på TV....

.......det bästa är gott nog, heter det ju.....

HA EN UNDERBART SKÖN LUCIAKVÄLL!!!


2 kommentarer:

  1. Vackra bilder, som vanligt! :)

    Lucia, ja det blev det på TV för mig också. Inte det sämsta, i år var det lite nytt med rap-musik...!

    Kramar från syster

    SvaraRadera
  2. Rap var inte riktigt min grej vid sådana här låtar och tillfällen men det finns säkert de som uppskattar det ....tur vi är olika :-)

    SvaraRadera

Tack för att Du skriver en liten rad
Då blir jag så väldigt glad