söndag 6 januari 2013

Rom

Sitter i hotellsängen och försöker mig på att göta ett inlägg via mobilen.....inte helt enkelt kan jag lova eftersom jag inte ser en enda bokstav av vad jag skriver.....får innerligt hoppad att det blir någotsånär rätt....ler generat....Är i Rom för att fira dyra modern som fyller jämnt.....Benen har fått känna på en del asfalt....har varit på Colosseum, vid spanska trapoan, St Peyerskyrkan mm. Får ev. berätta mer sedan. Önskar alla en skön helg....jag åker hem om ett knapot dygn....blir mysigt träffa sina små och stora killar som varit kvar hemma....:










9 kommentarer:

  1. Men ååh... så himla trevligt! Rom har jag inte varit i - ja, inte i så många andra storstäder heller förresten...
    Ser väldigt fint ut och så fina bilder! Och fint väder!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas fötterna kurerar sig och att dagarna i Rom var sköna i övrigt. Kanske har det hunnit titta opp något grönt hos er eftersom ni nog inte har så mycket snö kvar? Här tar vi det mera "iisy" :)

    SvaraRadera
  3. vad härligt med en mini semester till varmare bräddgrader
    ni har ju hunnit med att se så mycket
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  4. Visst aer det fantastiskt haer i Rom! Och solen som skiner fraan en blaa himmel - haerligt!!!

    KRAMAR!!! fraan Syster Yster

    SvaraRadera
  5. En fantastisk stad :-))) Vi var där i feb förra året när det snöade !!! Det hade det typ inte gjort sen påven föddes så det var en annorlunda upplevelse att se alla sevärdheter i snö kan jag lova . Njut av La bella Italy och ha det så bra.
    Kram Bittan

    SvaraRadera
  6. Hm ..du får nog ge mig en kurs i att lägga upp inlägg via mobilen .. jag får bara mina bilder på den ena sidan och inte i mitten som jag vill ha dom :) det var jätte härliga bilder från din tur i rom :)
    kram

    SvaraRadera
  7. Va fina bilder! Kul att komma iväg lite.

    SvaraRadera
  8. Myyysigt och sååå fint!! :))
    Tack för att du delar med dig och via mobil och allt... såå duktigt!!

    Ha det fortsatt gott vännen
    Ann-Louisekram :)

    SvaraRadera
  9. vilken tur att du frågade om Zonindelningen,blev ju att jag kollade min bild och jag hade länkat till fel sida men nu är det ok
    för att lägga till din blogg
    klicka på min bild så kommer du till zonsidan
    följ instruktionerna på sidan
    när det är klart
    kopigera en av de bilder som de föreslår på sidan och lägg till i bildprogramet på datorn
    kopigera adressen till bloggsidan (finns längst upp )
    gå in på din blogg klicka på "utforma"
    klicka på "Lägg till en Gadget"välj den där man lägger in bilder
    klicka in adressen där det står "länk"
    lägg till bilden från datorn
    tycker du att bilden är förstor minska den innan du lägger in den
    glöm inte att klicka på spara
    jag brukar göra såhär men det kanske fins andra sätt
    fungerara det inte så bara att testa igen och igen
    lycka till
    maggan

    SvaraRadera

Tack för att Du skriver en liten rad
Då blir jag så väldigt glad