torsdag 6 september 2012

Undrar....

Jag undrar ändå om det ändå inte närmar sig höst.....efter den härliga morgonpromenaden, tog jag mig en sväng i trädgården...fick syn på lite av varje...bla hade vi haft älgbesök....

......inte fullt så roligt när jag lite senare såg att de ätit av grenarna på vårt nyplanterade bigarrå-träd :(

Fick istället glädja mig åt höstprakten i rabatten....fast man kan ju nästan undra när man ser dessa.....kolla in vilket läckert sken i morgonljuset
Däremot hör ju dessa verkligen hösten till....får allt lite nostaligkänsla av dem...minns min go´a lilla mormor som hade så praktfulla rabatter, bl a med rosa höstflox :)

De blå-lila höstfloxen är ganska läckra de också....

....tillika med rudbeckian....

De lyser verkligen upp på hösten....strålar som små solar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du skriver en liten rad
Då blir jag så väldigt glad