söndag 9 september 2012

Märkligt fenomen

Igårkväll, vi hade just satt oss för att intaga kvällsmat, och inte vilken kvällsmat som helst, utan det blev egenfångade kräftor! Nåja, jag hade inte varit med att fånga dem eftersom när detta skulle ske, var jag i Uppsala, men vaddådå....det är ju nästan....även fast det är sambon, menar jag, som fångat dem. Hursomhelst, gott var det....
Just som vi satt där, så dök det här fenomenet upp på himlavalvet! Snacka om att lägga locket på...fniss...
Hur som helst, så har jag ju aldrig sett något liknande. Tyckte det påminde litegrann om de där TV-programmen man ser när det är orkan och tromber på väg in.....

Visst är det väl häftigt!

Bara tvungen att stå där i fönstret och kika ut.....
Som tur var, så är ju alltid, nåja, nästan alltid, mobilen med så då kan det bli ett och annat kort...

HÄFTIGT &
LÄCKERT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du skriver en liten rad
Då blir jag så väldigt glad