torsdag 16 januari 2014

Häst?



Hihi, ja det var ju inte meningen att sätta folk på det hala, men jag tyckte själv det liknade ett hästhuvud.....fast kanske inte så mycket i stora måttet.....

Har ju inget fotoredigeringsprogram eftersom det följde med förra datorn, men har försökt att rita på fri hand hur jag uppfattade fotot, som ett hästhuvud....



Är ni med nu på hur jag tänkte....

Jaja, jag är väl inte som jag ska, men man får ju vara glad att man blev som man blev, när man inte blev som man skulle....haha, hihi.... 

För säkerhets skull, så jag inte skrämmer slag på er, mina go´a  bloggvänner, så får jag väl avsluta med några "normala" foton, alla tagna med mobilen (som ju verkar vara det enda som fungerar här i lilla huset vid bjärsjöån), så varsågoda:

Några blivande tulpaner (fotade på tulpanens dag, när jag inte kunde komma iväg och köpa några pga sjukdom) och en mys-brasa....

Husse och lille Kasper myser framför brasan....


Även jag fick den stora äran att få lite sällskap av Kasper, inte bara husse..... 


ÖNSKAR ER ALLA EN RIKTIGT SKÖN OCH MYSIG FREDAG!

3 kommentarer:

  1. Jodå, nog ser jag att det är häst alltid! Bra tänk där! Den där Kasper ser ut att vara en riktig goding, så söt!
    Ha en fortsatt fin helg...
    Varm kram Titti

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder i din header. Jag gillar ju snö och nu har vi haft det i hela TVÅ dagar här. Man får vara glad för det lilla ;) Jag är nog den enda som skottar bara för att det är så kul. Haha!

    Först såg jag inte vad din stylade bild "föreställde" men med pilarnas hjälp blev det lätt! Kul att man kan ändra en bild så lätt och kul att du blev som du blev :)

    Häftigt med alla fåglarna. Har bara sett hackspetten en gång här, men den får mer än gärna komma tillbaka.

    Ha en fin helg!
    Kram Tamara

    SvaraRadera
  3. Nja, jag har verkligen försökt, men nån häst ser jag inte...=( det irriterar mig, jag brukar kunna se "sånt"... =)

    Vad söt han är när han rusar runt så där lycklig i snön, eran lille Kasper!

    SvaraRadera

Tack för att Du skriver en liten rad
Då blir jag så väldigt glad