tisdag 26 mars 2013

Dammsugare och dammråtta

Sådärja, detta borde väl vara sista gången vi hade besök av dammsugarna och dammråttan......men tack och lov att de finns.....det hade man aldrig aldrig aldrig orkat med själv.....nu är det bara lite lapp och lagning kvar.....lite, hrmmm.....
Korten är lite suddiga för det var ganska sent när de utförde de sista arbetena, men gott att det är över nu......nu är det bara resten kvar....


....måste passa på att berätta, att igårkväll när vi varit in och handlat lite mat, så såg vi fyra stycken älgar! Inte illa alls. Tyvärr var det alldeles på tok för mörkt att ta någon bild med mobilen, för givetvis hade jag ju inte med min systemkamera, men bara känslan.....

 och inatt verkar det bli kallt igen....jag fryser så jag skakar......men kunde ändå inte motstå att fota fullmånen.....var så läckert med månen och molnen :)




....och imorgon är det väl dags att lägga ut månadens växt...jag lovar, det är inte vad man kan förvänta sig....fniss....

HA DET BRA!


4 kommentarer:

  1. Va härligt med en så stor damm, blir lite avis. Men bara lite.

    SvaraRadera
  2. Vi har en stor damm, men eran är ändå större... ;-)

    Härliga månbilder! Här är det också vackert månsken nu.

    Påskhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Ojoj så vackra bilder...kan tänka mig hur fint ni kommer få det sen när allt är klart...underbart!!
    :)

    Hoppas du får en riktigt skön och avkopplande helg:)

    Glad Påsk min vän
    Påskkramar från Lollo♥

    SvaraRadera
  4. Häftigt!!! Ska det bli några små ankor där i sommar..?

    Älskar dina månbilder, dom är fantastiska!

    Och älskar dig, världens bästa syster!!! <3

    SvaraRadera

Tack för att Du skriver en liten rad
Då blir jag så väldigt glad