lördag 24 mars 2012

Alldeles "nytt"

Har som sagt var (inlägget i profilen) införskaffat ett hus på landet...igen! Fast det är några år sedan sist, men jag kan lova, att det känns helt perfekt för mig! Det är gammalt, vilket innebär att jag inte har några förpliktelser att hålla en viss nivå, eller standard för den som hellre kallar det så. Än så länge går jag bara och myser. Visst, det är en del som borde göras, har börjat lite smått, men ingenting som brådskar. Har iallafall rivit ut ur badrummet för att få till en duschkabin, så smånigom. Det är en hel del målande....vill ha något annat än svenska flaggan i badrummet.....:)
Men nu så har ju våren verkat komma hit, och då är det ju bara att smyga runt i trädgården och kika på allt som dyker upp. Jag har ju inte den blekaste aning om vad som finns!!! Har hittills hittat på det ena och det andra. Ska försöka få till lite foton på det så småningom. Kan ju börja med en liten bild på några av alla dessa ljuvliga snödroppar som sticker upp både här och där!


Glad vår på er alla! Fler bilder och inlägg kommer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du skriver en liten rad
Då blir jag så väldigt glad